ویراستاری و صفحه آرایی

ویراستاری و صفحه آرایی با نرم افزار ورد چقدر در تولید کتاب ها کمک میکند

با پیشرفت دنیای دیجیتال و امر کتاب نویسی و زیاد شدن نویسندگان و پیشرفت دنیای علوم کامپیوتری و نرم افزار هایی که در امر ویراستاری و صفحه آرایی به ما کمک می کند.   در میابیم که نرم افزار هایی مانند ورد که در مجموعه نرمافزاری آفیس قرار دارد خیلی مهم بوده و به ما کمک میکند تا بهترین خروجی را برای کار های خود بدست آوریم.
آموزش ورد,صفحه آرایی,ویراستاری,نرم‌ افزار ورد, ویرایش پس به شما پیشنهاد میکنم که هرچه سریعتر و زودتر به فراگیری این نرم‌افزار اقدام نمایید.
نرم افزارهایی که برای ویراستاری و صفحه آرایی استفاده می شوند، مانند ورد و نرم افزار های جانبی آن مثل نرم افزار ویرایش منابع با اندنوت که یکی از نرم افزار های کمکی رفرنس نویسی است پس از نصب به کمک نرم افزار ورد آمده و بخش عظیمی از رفرنس نویسی های فایل هایی که نوشته ایم را بر عهده میگیرد. تا مطالب مان که سعی کرده ایم از بهترین رفرنس ها و بروز ترین رفرنس ها استفاده کنیم و گردآوری کرده ایم رابه نحو احسنت برایمان تنظیم نماید. طبق بررسی هایی که بدست الیاس رمرودی حسینی انجام شده و نرم افزار هایی را که مورد رسد قرار داده اند و با توجه به منابع موجود به این نتیجه رسیده اند که نرم افزار ورد یکی از موثر ترین نرم افزار ها در حیطه ویراستاری و ویرایش می باشد.

نرم افزار ورد

آموزش ورد,صفحه آرایی,ویراستاری,نرم‌ افزار ورد, ویرایش همانطور که میدانید: نرم افزار ورد یکی از نرم‌افزار های ریشه ای نرم افزار آفیس ساخت کمپانی مایکروسافت است. با استفاده از نرم افزار ورد میتوانیم متون را که با استفاده از ورودی های کامپیوتری مانند کیبورد به کامپیوتر وارد میکنیم را وارد رایانه کرده و پس از پردازش در کامپیوتر و تظیم رنگ و شیوه های نوشتاری؛ با استفاده از سخت افزار های کامپیوتری مانند پرینتر بر روی برگه چاپ نماییم یا با استفاده از فایل های خروجی پی دی اف توسط اینترنت و شیوه های دیگر به مخاطبین خود تحویل نماییم. نوشتن کتاب ها، مجلات و مقالات، بیشتر با استفاده از نرم افزار ورد انجام میپذیرد. که این به راحتی نرم افزار ورد و جنبه عمومی بودن نرم افزار ورد را نشان می دهد. وجود امکاناتی از قبیل: صفحه بندی، فهرست نویسی، نمایه نویسی، متن نوشتاری به تعداد نامحدود، نوشتن انویس، نوشتن رفرنس ها و …) که: نرم افزار ورد در اختیار مان قرار می دهد در میابیم که نرم افزار ورد یکی از با قابلیت ترین نرم افزار هایی است که حتما باید بیاموزیم و در زندگی روزمره خود استفاده نماییم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *